Comunicatu di stampa: Cumpagnia di Sport di Columbiawear cuntinueghja à pruvà i limiti di e so tecnulugii innovatori è approfondisce a so cullaburazione cù Intuitive Machines, chì hè impegnata in a ricerca spaziale è farà u so secondu volu à a luna à a fine di u mese. Les technologies Omni-Heat Infinity et Omni-Shade Sun Deflector de Columbia aideront à protéger l’atterrisseur lunaire des températures extrêmement basses et élevées de l’espace et de la Lune. U scopu di a missione à u polu sudu di a Luna hè di perforà a superficia è truvà u ghjacciu lunare.
Dopu à a missione IM-1 di successu di l’annu passatu, induve u modulu era prutettu da a tecnulugia d’insulazione Columbia Omni-Heat Infinity, Columbia è Intuitive cuntinuavanu. MacHines in stretta cullaburazione per sviluppà è pruvà materiali chì prutegeranu efficacemente u modulu da i fluttuazioni di temperatura. A tecnulugia Omni-Heat Infinity è Omni-Shade Sun Deflector sò integrate in u modulu IM-2 Athena. L’insulazione termale Omni-Heat Infinity aiuterà a prutezzione di una parte di u lander da a temperatura di congelazione, mentri a tecnulugia Omni-Shade Sun Deflector aiutarà à prutege una altra parte di u modulu Athena da u calore solare estremu sperimentatu in u spaziu è in a superficia lunare.
“Durante a missione IM-1, avemu dimustratu l’insulazione è a durabilità di a nostra tecnulugia Omni-Heat Infinity, chì hà aiutatu à prutege. modulu spaziu. Utilizemu u listessu insulation in i nostri giacche d’inguernu è altri equipaghji. “Mentre avemu celebratu stu mumentu storicu, sapemu chì era solu u primu passu per sbloccare u veru putenziale di l’innuvazioni patentate di Columbia”, hà dettu u Dr. Haskell Beckham, Vicepresidente di l’Innuvazione, Columbia Sportswear. “Questa cullaburazione scientifica hà spintu i limiti di a nostra prova di materiale à u limitu, rinforzendu u nostru impegnu à furnisce alcune di e soluzioni outdoor più innovative in u mondu”.
Athena hà da affruntà u calore solare estremu mentre conduce esperimenti nantu à a superficia lunare. Hè per quessa chì a tecnulugia Omni-Shade Sun Deflector di Columbia, urigginariamente sviluppata è patentata cum’è materiale per prutegge e persone da u calore intensu di u sole, hè integrata in una manta d’insulazione multistrati chì copre u ponte superiore di u modulu. Riflettendu a luce di u sole, aiuterà à mantene u lander più frescu è impedisce u surriscaldamentu di a parte di u modulu induve si trovanu a bateria core è l’avionica di u modulu Athena. In a Terra, u materiale Omni-Shade Sun Deflector appare in parechji prudutti Columbia è usa punti riflettenti di diossidu di titaniu per riflette i raghji caldi di u sole luntanu da u corpu, riducendu l’accumulazione di calore è aiutanu a ghjente à sente più fresche fora.
Cum’è cù a missione IM-1, a tecnulugia Omni-Heat Infinity, premiata di Columbia, serà di novu aduprata per isolà u tank d’heliu di Athena, aiutendu à prutegelu da sbalzi di temperatura estremi chì varienu da da -150 °C à +150 °C.
“Semu fieri di unisce à Intuitive Mac”In questa seconda missione lunare storica, sustenemu u so scopu di rinvià l’omu à a Luna è li prestemu i nostri materiali di custruzzione”, disse Joe Boyle, presidente di Columbia Sports.wear. “Da a nostra sede in Portland, Oregon à a superficia di a Luna, pudemu dì cun fiducia chì i nostri prudutti sò sottumessi à e teste più rigorose per assicurà chì rispondenu à i più alti standard di prestazione. Sta cullaburazione ci hà permessu di sperimentà senza paura è aduprà e nostre tecnulugia in l’ambienti più estremi “.
Cum’è parte di l’Iniziativa Lunar Commerciale di a NASA Payload Services (CLPS), una parte chjave di u prughjettu di esplorazione lunare Artemis di a NASA, hà a missione IM-2 di Intuitive MacHines per dimustrà a mobilità nantu à a Luna, l’esplorazione di risorse, è l’analisi volatile da i materiali sotterranei. Questu hè un passu cruciale per scopre fonti d’acqua oltre a Terra – un cumpunente criticu per a creazione di infrastruttura sustinibili nantu à a superficia lunare è in u spaziu.
A missione lunare IM-2 hè prevista per lancià da u Kennedy Space Center di a NASA durante una finestra di lanciu di più ghjorni chì si apre u 26 di ferraghju. A missione serà poi trasmessa in diretta nantu à a NASA TV è https://www.intuitivemachines.com/im-2.
“U spaziu è a Terra facenu parte di un ecosistema innovativu induve u prugressu in una zona sustene u prugressu in un altru”, hà dettu Steve Altemus, presidente è CEO di Intuitive. Machines. “Cuntinuà a nostra cullaburazione cù Columbia Sportswear Dimustremu chì l’innuvazione cummerciale pò superà i ostaculi tecnichi, sustene e novi industrie nantu à a Luna, mentre chì guidanu l’avvanzi tecnologichi chì trasformanu i mercati in a Terra “.
***** l’articolo pubblicato è ritenuto affidabile e di qualità*****
Visita il sito e gli articoli pubblicati cliccando sul seguente link